סקר: 59% מהציבור נותנים לממשלה ציון 'רע' בטיפול בקורונה

איתי גדסי 1 Comment on סקר: 59% מהציבור נותנים לממשלה ציון 'רע' בטיפול בקורונה

מהסקר עולה כי 59% מהציבור נותנים לממשלה ציון רע בטיפול בקורונה ורק 35% העריכו את תפקוד הממשלה כטוב'. 40% מגדירים את תפקודו של ראש הממשלה בנט כ'טוב' ו-51% כ'רע'

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מסקר חדש שבוצע על ידי מנו גבע עבור ערוץ 12 ומתפרסם הערב (מוצ"ש), עולה כי אילו הבחירות היו נערכות היום מפלגת הליכוד הייתה זוכה ל-32 מנדטים, יש עתיד 20, ש"ס 9, העבודה 8, כחול לבן 8, יהדות התורה 7, הרשימה המשותפת 6, הציונות הדתית 6, ישראל ביתנו 6, רע"מ 4, מרצ 4 ותקווה חדשה 4.

עוד נשאל בסקר, מי צריך להחליף את בנימין נתניהו בראשות מפלגת הליכוד. 31% מהנשאלים ענו כי המחליף צריך להיות ניר ברקת, 12% השיבו כי זו צריכה להיות מירי רגב, 9% אבי דיכטר, 6% יולי אדלשטיין, 5% ישראל כץ ו-3% צחי הנגבי.

עוד על פי הסקר, אילו נתניהו היה פורש ובראשות הליכוד היה עומד ניר ברקת – מפלגת הליכוד הייתה זוכה ל-24 מנדטים בלבד, הציונות הדתית ל-10 וימינה בראשות בנט ל-6.

כמו כן, מהסקר עולה כי 59% מהציבור נותנים לממשלה ציון רע בטיפול בקורונה ורק 35% העריכו את תפקוד הממשלה כטוב'.

על תפקודם של ראשי ושרי הממשלה: 40% מגדירים את תפקודו של ראש הממשלה בנט כ'טוב' ו-51% כ'רע'. באשר לשר החוץ יאיר לפיד, 43% מגדירים את תפקודו כ'טוב' ו-45% כ'רע'. 60% מהמשיבים מגדירים את תפקודו של שר הביטחון בני גנץ כ'טוב' ו-29% כ'רע'. 56% מגדירים את תפקודו של שר האוצר אביגדור ליברמן כ'רע' ו-35% כ'טוב'.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איך אפשר להגדיר במשהו טוב את יאיר לפיד, ליברמן, ובנט????
    איך, איך אפשר!?!?!? זה הזוי שיש עוד קבוצה מהעם שתומכים בהם הזוי….
    זה נראה כאילו שלושת המוסקטרים הנ"ל משלמים לקבוצה של אנשים שידברו עליהם טוב…. פשוט הזוי